Jak myślisz, dlaczego eksperci i konsumenci występujący w testimonialach często są tacy sztuczni, przez co reklama jest mało perswazyjna?

…. bo stresuje ich kamera?
…. bo nie wierzą w to, co mówią?
….. bo nie potrafią odpowiednio wyrazić swojej opinii?

…..….. a może po prostu ………
nie są dobrze zmoderowani?!

Zwróć się do nas, jeśli chcesz mieć perswazyjny testimonial!

testimoniale-2a

My wiemy jak to się robi, bo doskonale znamy i rozumiemy specyfikę prowadzenia takiego wywiadu!

  • rozluźnimy respondenta, bo wiemy jak zneutralizować sztuczność sytuacji
  • zaangażujemy go w temat, żeby zwiększyć jego wiarygodność i dynamikę
  • damy mu zastrzyk z własnej energii, gdy już będzie padał ze zmęczenia
  • zadamy pytania w taki sposób, że dostaniemy pożądane odpowiedzi

testimoniale-1a

Moderowaliśmy testimoniale dla:

  • Sensodyne (różne warianty) – eksperci i konsumenci
  • Pronamel
  • Rutinoscorbin
  • Corega (Tabs, Krem)
  • Dove (Krem, Deo)