Jak myślisz, dlaczego eksperci i konsumenci występujący w testimonialach często są tacy sztuczni, przez co reklama jest mało perswazyjna?
…. bo stresuje ich kamera?
…. bo nie wierzą w to, co mówią?
….. bo nie potrafią odpowiednio wyrazić swojej opinii?
…..….. a może po prostu ………
nie są dobrze zmoderowani?!
Zwróć się do nas, jeśli chcesz mieć perswazyjny testimonial!
My wiemy jak to się robi, bo doskonale znamy i rozumiemy specyfikę prowadzenia takiego wywiadu!
- rozluźnimy respondenta, bo wiemy jak zneutralizować sztuczność sytuacji
- zaangażujemy go w temat, żeby zwiększyć jego wiarygodność i dynamikę
- damy mu zastrzyk z własnej energii, gdy już będzie padał ze zmęczenia
- zadamy pytania w taki sposób, że dostaniemy pożądane odpowiedzi
Moderowaliśmy testimoniale dla:
- Sensodyne (różne warianty) – eksperci i konsumenci
- Pronamel
- Rutinoscorbin
- Corega (Tabs, Krem)
- Dove (Krem, Deo)